. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

creepy

Lämna en kommentar

Är hemma nu och har käkat hamburgare till middag. Tur att man tränat innan idag iaf 😉 Filmen var väl helt okej, eller tycker det är ganska svårt att avgöra… Inte min typ av film egentligen, fast det anade jag innan. Men just för att jag var beredd på en sådan typ av film blev den nog bättre. Kunde liksom fokusera på filmen på ett helt annat sätt. Så den får ändå godkänt 😀

Tummen upp (Y)

När jag körde hem sen efter filmen hände en sjukt läskig sak. Vi körde vid korsningen vid Hedbergs i Lund och precis när jag svänger så hör vi två sjukt höga smällar. Först tänkte man ju att det bara var smällare, men efter några sekunders analys kändes det mer och mer som om någon hade skjutit. Jisses, riktigt creepy. Det var så himla höga smällar samt att det var två stycken direkt efter varandra. Låter kanske inte alltför hemskt, men där och då var det lite läskigt. Jag gasade på som fasen, ville bara komma därifrån :/ Antagligen var det inget, men får väl se om det står något i tidningen/nätet imorgon.

22.28

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Lämna en kommentar