. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

träningsvärk på hög nivå…

Lämna en kommentar

Omg..! Ja jag kan ju knappt gå, stå eller sitta nu! Har galet ont i benen 😀 Haha, laddade ner Nikes träningsapp och ja, än så länge gillar jag den 😉 Körde ben och armar, 15 min var och det räckte mer än väl för mig!

20130103-180620.jpg

20130103-180626.jpg

Jaha, vad har annars hänt? Julafton och nyår såklart! Hinner dock inte skriva något om det nu, för nu blir det maaat! 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

