. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

jfr-tävling

Lämna en kommentar

Deras månadstävlingar är tillbaka! Klart man måste vara med 😀 Kommer ihåg när jag var med i deras tävlingar på deras gamla site, snacka om att saker och ting har förändrats! Den första stora förändringen var när de fick in skor i deras sortiment, och snygga sådana också, tummen upp! Förutom skor har de även kläder, väskor, skal, mists mm. Listan är lååång 🙂 Det bästa är ju att vi hängivna fans är med och påverkar vad de tar in, de frågar på Facebook och vi säger vad vi tycker. Hur många företag gör det? Love it! 😀

 

 

Mina favoritskor är helt klart dessa snyggingar, Kendra high spikes

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

