. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

friday

Lämna en kommentar

Vilken start på dagen, haha! Känns toppen 😀 Åkte till Kungsmarken golfklubb för att köpa presentkort, de har nämligen bara öppet mellan 10-14… Underbara jobbtider 😉 Dock kände jag att jag verkligen inte passade in där, haha! Golfkläder, golfbollar, klubbor… nej, blir inte min sport inom den närmsta tiden iaf.

Sen åkte jag hem och hämtade Alvin och körde till Dalby. Gick en liten sväng med honom för att sedan gå till veterinären. Gick dit bara för att han skulle se stället som mer positivt. Djurskötarna var jättetrevliga och gav honom godis. Satte mig i väntrummet och bara tog det lugnt. Efter fem minuter gick vi därifrån och han hade svansen uppe hela tiden, stolt Therese 😀

Snart kommer Maja hit och då ska vi tona mitt hår! Håller tummarna för att det blir bra 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

