. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

twinight!

Lämna en kommentar

Jaaa, då ska man gå på Twinight den 13 november! 😀 Haha, ställde klockan på sju imorse och vid varje snooz kollade jag på sf.se om de släppt biljetterna än. Lite över åtta blev det en bokning och det gick snabbt, jäklar vad snabb man behövde vara för att få bra platser. Så hämtar ut dem idag eller imorgon 🙂 Ska till Hjärup och Hertzberg idag nämligen, kanske bli en tur inom Lund på vägen tillbaka 😉 Pappa var supersnäll och tog bussen till jobbet idag, vilket betyder att jag tar bilen till Hjärup med lilla trollet! Ska bli kul 🙂

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

