. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

vilken träningsverk!

Lämna en kommentar

Haha, finns tydligen en hel del muskler jag inte tränat på ett bra tag 😀 Känns bra! Får bli ett tennispass snart igen. Idag händer inte alltför mycket annars. Ska bli klar med fotoboken och kolla jobb och utbildning. Är världens tråkigaste väder idag, regn blandat med världens blåst! Inte min stil, får se till att hålla Alvin trött hela dagen 😉 

Hade mycket hellre befunnit mig här! 🙂

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

