. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

väntar

Lämna en kommentar

Sitter och väntar i bilen på att Ola ska bli klar inne på Skånetrafiken. Var 32 föra honom innan, nu är det nere på 19! Ska till Nova sen och hitta en kostym och tröja till min man. Håller tummarna! Siv och Lovisa är nere och överraskar mormor nu, de har varit på Ullared och kände att det var lika bra att köra ner hit. Inte mig emot. Alltid lika kul att träffa den familjen:) Men, om det inte blir ändrade planer är det Avengers som står på schemat ikväll och reunion med Terese, Elin och Maja imörn! Och kanske utgång på kvällen, får la se 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

