. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

planer

Lämna en kommentar

Här var det ett tag sedan man skrev lite.. I onsdags blev det middag och bio med familjen Mattsson, supergod mat och bra bio! Blev en himla mysig dag 🙂 Fredagen blev även den en höjdare, den här gången med hälften av familjen Ploman. Maggie, Martin och Ella var på plats. Grillade och hade världens mysigaste kväll 😀 Helgen har spenderats med Ola och det är varit fin väder hela tiden. Inte supervarmt men tillräckligt för att ligga ute och sola samtidigt som jag läser min nya bok, Hunger Games 😉 Tittade på filmen förra veckan och tyckte den var mycket bättre än förväntat. Hade köpt boken för ett tag sedan så nu var det dags. Har snart läst ut den vilket innebar att jag beställde de två andra böckerna igår.

 

Igår pratade jag med Emma och vi bestämde att imorgon (tror jag det blir för mig iaf) ska vi till Torekov! Har ju ett litet troll här som känns lite tråkigt att lämna hemma så länge, så han får hänga på. Haha, åka kollektivt totalt två timmar tillsammans med mig, det blir toppen 😀 På lördagen kommer mamma och pappa upp och är där under dagen för att sedan transportera mig och Alvin hem. Detta är iaf vår plan, ska snacka igenom den idag med Emma 😉 

10.23

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

