. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

helgen i korthet

Lämna en kommentar

The Dark Knight Rises var inte så suuuper, mega, extrembra som alla säger, tycker jag iaf. Den var bra, men Dark Knight var bättre 😉 

 

I fredags blev det utgång med Elin och Victor till Hallands, rätt kul kväll tycker jag. Blev dance battle med en av Victors kompisar, haha! (Y) Igår var det släktkalas som stod på schemat. Morbror fyllde 50 och det var mycket och trevligt folk på plats. Idag har det inte hänt så mycket. Städade rummet, vilket verkligen var behövligt, gick en promenad i Skrylle och tog även en powerwalk innan middagen. Hade 8,02 min/km vilket är bästa hittills, heja mig 😀 Nu blir det lite dippa med morötter och Pringles 😉

 

Tyckte den här var klockren 😀

22.19

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

