. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

NKOTBSB!

Lämna en kommentar

Den 13 maj var det äntligen dags för Emma och mig att bege oss till Malmö Arena där ett par snubbar väntade på oss 😉 NKOTBSB visades på skärmarna och alla började skrika och hurra, men det visade sig att vi skulle få se just dessa bokstäver rätt många gånger innan själva personerna kom in på scen, haha! Rätt sjukt faktiskt, NKOTBSB x10, lovely 😉 Men sen fick vi se våra pojkar (plus NKOTB som vi kanske inte har diggat såå mkt) som vi älskar sedan tidigt 90-tal! Riktigt roligt att se NKOTB dock, inte riiktigt BSB-stil asså 😀 Emma, jag tackar för en helt oförglömlig kväll, hur kul som helst!

Har bara sjukt kassa bilder från konserten, Emma tog hur många bra som helst! Skicka gärna dem till mig 😀

16.49

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

