. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

tålamod på hög nivå

3 kommentarer

Igår fick vi besök av mormor och det blev kalops till middag och jordgubbspaj till efterrätt, mums! Innan under dagen fick jag panik på hunden… inte lätt alltid! Men, det var igår och idag har jag haft världens tålamod och fått resultat därefter. Mitt tålamod sätts verkligen på prov (Y) Som Cesar säger, ”you don’t get the dog you want, you get the dog you need” 😉 Nej, nu blir det plättar till middag 😀

Ibland kan man inte vara alltför irriterad på det lilla livet 🙂

18.00

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

3 thoughts on “tålamod på hög nivå

  1. Herregud vad söt han är! 🙂

  2. Åh, han är ju för söt! Men visst är det inte lätt och jag vet inte hur många dagar jag har fått panik på Dixie, liksom. Men jag tror verkligen att det kommer gå bra med honom eftersom du börjar träna redan nu. Jag hade ingen aning om hur man tog hand om en hund innan, eftersom jag inte ens var det minsta intresserad av hundar, så mitt intresse har vuxit med Dixie kan man säga. Hehe, så det är inte konstigt att hon är lite knäpp! Haha, jag ser i alla fall att de saker vi gjorde rätt från början de sitter där och de reglerna skulle hon aldrig få för sig att bryta. Tyvärr var det inte så många rätt dock. Hehe! Lycka till i alla fall och jag ser fram emot när jag får träffa honom! 😀

  3. lovely dog :)))

    Hanna
    http://www.riseandbloom.com
    Giveaway – Fossil watch

Kommentera

