. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

mysig påskhelg :)

Lämna en kommentar

Då har det varit påsk och det har varit en helt underbar helg som spenderats med familjen och Ola 🙂 Mormor var här i lördags och vi spelade Plum och åt helt underbat god mat! Kom dock på nu att jag inte har en enda bild från kvällen, synd. Men så brukar det tyvärr bli i den här familjen. Under de senaste dagarna har det även blivit en del träning samt en massa vandringar i naturen med Ola, mysigt! I slutet av förra veckan var det superfint väder så då passade vi även på att ta en runda med inlinesen (stavar man det så..?) Var iaf helt underbart! 😀 Idag har familjen Grönvall varit ute och kört en del. Först till Flyinge, sen Lund och sen Malmö. Inköp av blommor mm, lämnade mat till mormor och sen spanade vi in en massa lampor i Malmö. Dock kom vi inte hem med någon lampa, himla typiskt! Behöver en kökslampa till vårt ”nya” kök. Inredningen är densamma men golv, tak och väggar har blivit uppfräschade. 

Har suttit och pysslat med lite olika program och filer på datorn nu. I Handbrake och MVKToolnix har jag testat mig fram med att dela och konvertera filer. Haha, har velat ha program som kan göra det sjuuukt länge men har aldrig riktigt tagit tag i det. Men nu, nu jäklar ska här delat och konverteras! Har stört mig så himla mycket på att filer över 4,2 gb inte kan läggas över på ett usb… va fan liksom. Men nu äntligen kan jag ju göra det! Så glad man kan bli för en sådan i-landssak 😀

Just det, vår bil gav upp i torsdags… Eller den lät så sjukt konstigt så det var bara att ringa och be dem hämta den. Så läge har vi en hyrbil, söt liten C30, som vi kör runt med. Var bara tvungen att ta en bild på pappas parkering på Mio i Malmö. Haha, har aaaldrig parkerat precis bredvid dörren! Men nu var det inte såå hemskt då det inte är vår riktiga bil ;D

23.24

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

