. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

ikea-mästarna

Lämna en kommentar

Ojoj! Dagarna bara flyter förbi! 6 mars idag och det är faktiskt lite sol ute, helt underbart! Dock ingen vidare värme, men man blir ändå helt glad av solen 🙂 I fredags blev det lite jobb för min och Olas del. Åkte till Wihlbors huvudkontor i Malmö för att hämta Ikea-kort och drog sedan till Ikea för att handla möbler till företaget. Haha, inte helt lätt att hitta i Malmö när man aldrig kör där 😉 Men, med en GPS som fungerade efter ett tag och lite pepptalk kom vi tillslut fram till varuhuset och kunde sätta igång att handla. Dock visade det sig att dessa stolar vi skulle köpa tog enorm plats, ca 60x55x40 var dessa i förpackningen och vi skulle ha åtta stolar… Ja, det är bara att räkna lite snabbt för att inse dess totala storlek. Haha, himla tur vi hade en caddy, men ändå. Det var verkligen precis att vi fick in allt i bilen. Kände oss jätteduktiga! ( Eller iaf jag 😉 )

Blev även utgång på fredagen, Hallands. Ja, orkar inte gå in på detaljer… :p På lördagen skulle vi på kalas hos min kusin, hela 14 år har han blivit! Galet, känner mig gammal ibland asså… Men, det var himla trevligt iaf 🙂 I söndags tog mamma och jag en liten tur till Nova, fick ett par vita jeans av henne. Woho! Har velat ha ett par ett bra tag nu, så ett par för 199kr satt fint :p Igår och idag har jag bara pluggat. Måste få undan allt innan lördag, för då åker jag till Göteborg! Emma väntar på mig vid stationen 10.50 😉 Haha, ska bli himla kul! Stannar ändå till tisdag, hoppas på finfint väder 😀

Nej, nu kurrar magen. Maaaaaat!!

12.46

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

