. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

skratt och träningsvärk

Lämna en kommentar

Haha, kollade på två avsnitt av Karatefylla igår med Ola. Hade glömt hur kul det var! 😀 Får ta och spana in resten av avsnitten också 😉

Gick in på min engelskkurs idag och spanade runt lite och hittade en kommentar/uppgift jag inte sett. Herregud, fick den den 9 feb men har fram till 3 mars att göra klart uppgiften. Tur! Fick lite panik, så imorgon blir det att gå upp i vettig tid och bli lite klokare. För övrigt har min käraste varit här till idag och har haft det sååå mysigt, som vanligt 🙂 Tittade på Memento i förrgår och den var väldigt bra. Var dock tur jag såg den med Ola då jag fick fråga en del saker under filmens gång… Typiskt mig :p 

Har tränat både i tisdags och igår. Körde först ben och lite mage och igår blev det armar, bröst och axlar. Jesus kristus… Mina armar har inte tränats på länge, om någonsin! Senast var tennisen och då var det inte sådan träning. Kan fan inte ta på en tröja utan att det gör ont! Haha, men visst då har träningen gett något, så ska väl inte klaga alltför mycket 😉

Imorgon blir det utgång! Första gången på huuur länge som helst. Känns det som iaf :p Ska blir kul! 😀

00.08

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

