. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

alla hjärtans dag

1 kommentar

Då var det den här kärleksfulla dagen på året igen och jag har fortfarande min man här hemma. Underbart! 😀 Dock har han en hel del juridik att göra men hoppas han snart är klar med det. Så länge får jag ta och läsa lite i Twilight. Helt stört att jag fortfarande verkligen älskar den här boken! Så hiiimla bra ;D Har snart läst ut den och började läsa i förrgår (Y). Ja, det blir väl att plöja igenom alla böcker innan jag börjar på nästa. Funderar på om det blir En dag som jag fick i födelsedagspresent av min kära syster eller om jag ska vänta med den tills jag läst Elsas hemlighet som kommer ut nu i slutet av februari… Svårt dilemma 😉 

13.02

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

One thought on “alla hjärtans dag

  1. Önskar dig en glad alla hjärtans dag, även om du kanske inte har någon speciell att fira den med så har du ju alltid familj och vänner 🙂
    vem ska du fira den med? 🙂
    Kram

Kommentera

