. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

god natt

Lämna en kommentar

Vilken låt har inte jag på hjärnan nu… jo den här!

Herregud, salt and pepper over and over again…

Men men, idag kom jag ut ur huset, första gången på ett bra tag känns det som. Min hals har inte riktigt tillåtit det innan. Så idag bar det av till Burlöv Center där jag inhandlade lite saker. Ett nytt träningslinne, en ring samt två tröjor. Väldigt nöjd med mina inköp 😀 Sitter nu och spanar in lite försnack på tv10, det är SuperBowl som står på schemat! Haha, jag som är sååå insatt 😉 Nej, blir väl inte att jag sitter uppe hela natten… Imorgon kommer Ola hit på kvällen, så har en del tid att spendera på engelskan innan. Har lite problem med den, det är inte helt enkelt! Men jag verkar inte vara ensam om man kollar på forumet och chatsessionerna. Känns lite bättre då iaf. 

I förrgår fick jag ett reklamblad från Yves Rocher och spana in vad de hade för något. Fick kiken på en speciell produkt, någon slags olja till håret och tänkte att den kanske man skulle beställa. Men sen slog det mig, jag har ju för tusan redan en sådan, från Macadamia! Haha, rotade runt i badrumsskåpet och hittade den längt bak bland alla krämer. Provade den och tyckte den var super. Håret såg inte alls lika frissigt och tråkigt ut som det brukar. Okej, ska väl inte överdriva, hatar fortfarande mitt hår. Men peppar peppar, den är bra! Rekommenderar 😀

00.10

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

