. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

finally!

Lämna en kommentar

Jadå! Då har man Breaking Dawn på sin dator 😀 Dock vet jag inte om jag ska se den nu eller spara den tills imorgon… Ska ju göra klart min engelska också hade jag tänkt. Får kanske ta och gå upp väldigt tidigt, göra klart det jag ska och sedan belöna mig med filmen. Ja, så får det bli! 

Har varit på Nova idag och inhandlat lite saker till Olas födelsedag samt lite träningssaker till mig. Kunde byta in min tights jag fick i present även om jag använt dem typ tre gånger(!) och fick 400 kr tillbaka på mitt konto. Tackar tackar säger jag (Y) Köpte ett par nya skor till mig som kändes super tillsammans med världens dyraste träningsstrumpor… Usch, helt galet. 179 kr för ett par sockar. Meeen, de var grymt sköna och fungerar de inte som de lovar ska de ha tillbaka dem 😉 

Imorgon blir det även lokalfest här i byn, wiho! Grabbarna ska dra ut och resa så de ska ha en liten avskedsfest. Ska bli roligt! (Festen då, inte att de åker) Nej, nu säger jag godnatt!

23.54

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

