. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

tisdag 10 jan

Lämna en kommentar

Då har man skrivit ett cv till Ica, ska bara be mamma läsa igenom allt när hon kommer hem. Var där idag och frågade hur jag skulle gå tillväga. Så, nu skickar jag in mitt cv mm och går dit om några dagar och ser om jag kan snacka med någon 🙂

Igår blev det en tur till Nova, blev en del byten vilket känns toppen! Så drygt att ha saker liggandes utan att man kan använda dem. Ska nog ta och använda mitt fina nagelkit snart som jag fick i present. Mina naglar ser för jäkliga ut. Har inte fixat dem sedan nyår och de är så långa att jag knappt kan skriva på datorn, haha! 

Här kommer lite bilder från lördagen 😀

Presentkorgen från Elin och Sofie! 🙂

Muffins utan bakpulver och… något annat! Förvånansvärt goda!

Glad tjej 🙂 

Glad och snygg Sofie!

Mer heta tjejer får man leta efter! 😉

15.53

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

