. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

9 jan 2012

Lämna en kommentar

Första dagen på hur länge som helst jag inte jobbar! Känns det som iaf, haha typ två månader, knappt 😉 Helgen har varit super, fest och mys har stått på schemat. I fredags blev det mys med familjen då Ola var hos sig med släkten. På lördagen blev det utgång för oss båda fast på vars ett håll. Jag, Elin och Sofie var först hemma hos Elin (som var själv hemma) där jag fick presenter! Åh, blev himla glad, fick en korg med massa bra saker 🙂 Har inga bilder att lägga upp nu, skriver på paddan nu. Kommer sen kanske :p Sen drog vi ut till Lunds och hade en himla kul kväll. Jisses, Sofie var glad i hatten! Sen gick vi till Bk där vi träffade både Ola och Viktor. Sofie beställde massa käk till oss (med 25% rabatt då hon jobbar där!) vilket var sååå jäkla gott 😀 Satt och snackade lite och sen var det dags att ta sista bussen hem. Igår var det en seg herre här i huset som beshövde lite extra omvård… Verkar som att ju mer han dricker desto mer bakfull blir han. Sämsta kombinationen ever om man inte vill dricka så mycket! Idag jobbar min man och jag ska träna som bara den snart! Mitt Just Dance 3 till Wii är bästa uppvärmningen någonsin. Fan vad svetten lackar haha! Sen i eftermiddag hämtar jag bilen hos pappa, åkter och hämtar upp mamma och drar sedan till Nova för att byta en hel del julklappar och presenter… Hade inte kvittot till två saker, men hoppas ett kontoutdrag fungerar. Håller tummarna! 🙂

11.43

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

