. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

2012!

Lämna en kommentar

Nytt år, nya krafter 😀 Typ, haha! Sitter på jobbet och är lagom pigg 😉 Hade en helt underbar nyårsafton med massor av dans och underbara vänner. Dock glömde jag min kamera där (såklart) så får hämta upp den idag efter jobbet. Får väl se om där finns några respektabla bilder! 

Idag lär det inte bli lika mycket aktivitet som det brukar vara men inte superlite heller… Får väl se om jag kommer att kika på något program under eftermiddagen 😉

09.01

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

