. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

friday 30 dec

Lämna en kommentar

Idag kommer det bli extremt lugnt… helt sjukt. I hela alfahuset (som är väldigt stort, finns ca 50 företag) är det typ 10 personer, så sjukt gutt att man har en laptop med sig fullmatad med serier och filmer 😉 Ola har varit hos mig de två senaste dagarna, alltid lika mysigt att komma hem då 🙂 Ikväll vet jag inte vad som händer, ingen utgång iaf. Blir väl en lugn hemmakväll med bra film skulle jag tro. Nej, nu ska jag kolla vidare på solresor. Haha, är sjukt sugen på att åka bort till värmen! Dock är alla ställen jag tittar på liiite för dyra, men man vill ju ha det bästa 😀

10.32

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

