. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

on demand, nej tack!

Lämna en kommentar

Igår blev det som sagt en liten tur inom stan efter jobbet, hittade lite saker till Ola som päronen ska ge. Medan vi kikade på det körde pappa till Media Markt och inhandlade en On Demand-box. Hade kikat på den tidigare och det verkade vara en pryl till vettiga pengar. Kommer hem, kopplar in allt och får spel… Herregud, det var nog det sämsta vi köpt, någonsin! Den menyn var inte att leka med, till och med värre än min, vilket säger en hel del. Tryckte på meny-knappen och själva menyn kom fram 25 sekunder senare, 25 sekunder! Hur vill de att man ska kunna navigera?? Nej, vi blev båda helt galna, så pappa får åka dit idag och göra en säljare riktigt glad… :p

Nej Tack!

Men men, idag är det onsdag och jag sitter här på jobbet och har inte fått ett enda samtal än, galet. Har datorn med mig vilket gör dagarna mycket mer uthärdliga 😀

08.23

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

