. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

27de dec update

Lämna en kommentar

Tillbaka på jobbet efter en riktigt härlig julhelg 🙂 I fredags bar det av till mormor där (nästan) hela tjocka släkten träffades. Det mest anmärkningsvärda var att Siv & Johan var nere, vilket inte har hänt på ganska många år. Började med Kalle & Co och sen blev med god julmat. Efter maten började mina små kusiner bli väldig otåliga. Snurrade på stolen och förstod inte varför vi var tvungna att sitta och käka så himla länge 😀 Men, till slut blev det julklappsutdelning och vi blev alla överösta med klappar! Själv fick jag alltför många och fina paket. Riktigt glad blev jag! Dock är det ju alltid ett problem när jag får typ allt jag önskat mig, har ingen önskelista för min stundande födelsedag. Haha, galet svårt! Lär bara bli en sak på listan och sen får jag väl önska mig något längre fram på året. 

I lördags bar det sen av till Ola efter en snabbis på Media Markt. Inhandlade tre paket till julklappsspelet, kom på det dagen innan 😉 Fick tag på två hörlurar och en film för 107 kr, det ni! Var där till igår och idag är det jobb som gäller. Inte alltför jobbigt idag, men jag är här iaf. I eftermiddag ska mamma och jag in till stan för att byta en av mina julklappar, fick en supersöt bh som dessvärre inte passade. Får se om jag hittar något annat! 🙂

08.23

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

