. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

happy

Lämna en kommentar

Yes! Trodde jag skulle få ta bussen hem idag men icke! Har en väldigt snäll pappa som samåker hem med en kollega och lämnar bilen till mig 😉 Hatar verkligen att ta bussen härifrån… Slutar prick 17.00 och min buss går 17.02, sådär lagom kul att småspringa uppför cykelvägen och sen hoppa på lagom svettig. Nej, blev himla glad för detta lilla haha 😀

Ikväll måste vi klä granen, katastrof  att vi inte hunnit göra det än! Eller, var i söndags vi köpte den… men men, hoppas det blir av ikväll. Tycker det är så himla mysigt 🙂 

15.44

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

