. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

i’m still alive!

Lämna en kommentar

Ojoj, kasst med uppdatering här ja… Men, har jobbat och när man kommit hem har Ola varit där, så har inte riktigt haft tid 😉 Är iaf nu i Barsebäck och har spenderat denna tisdag här själv. Blåser som bara den ute! Skulle ut med hunden innan och häll på att blåsa iväg :p Har även tittat på Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Åhh, tänker bara på Göteborg när jag såg den där på premiären med Emmaaa! Haha, kommer alltid tänka på det biobesöket då jag ser den filmen 😀 

Ikväll blir det Idol, final ju! Vet inte vem jag vill ska vinna faktiskt… de är båda himla bra 🙂

16.01

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

