. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

mån 28 nov

Lämna en kommentar

Var inte inne på internet en enda gång igår, rekord! 😀 Nej, men hade en väldigt lugn dag och pusslade som en galning. Så himla mysigt, spelade julmusik också och åt lussebullar! Mums 🙂 Dock hörde vi knappt musiken då det blåste som faaasen ute. Helt sjukt, trodde taket skulle flyga av. Det knakade överallt, men det var samtidigt lite mysigt. Ingen skada skedd iaf!

Är tillbaka på jobbet nu och det är kallt som tusan där jag sitter. Dörrarna öppnas ofta och vem är det som får all kall vind på sig? Jo jag… Sitter med en stor halsduk på mig nu, ser väl inte riktigt klokt ut men det skiter jag i. Vill inte frysa! Efter jobbet åker Ola hem med oss, så det blir myskväll ikväll! Han ska också jobba nu några dagar nämligen. (Y)

08.19

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

