. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

jubb

Lämna en kommentar

Sååå, nu är jag klar med mitt hemliga projekt, tror jag iaf… Ska bara finslipa lite 😉

De ringde från jobbet innan och frågade om jag kunde jobba till den 7 dec. Haha, lite tagen på sängen där ja, hade tänkt gå till Ica och fråga om jobb idag :p Men ska ändå gå dit och fråga, är ju inte jättelångt till den sjunde liksom. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och få rätsida på mitt hår, jisses asså… Ser inte klokt ut! 😀

12.58

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

