. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

twilightnörden

Lämna en kommentar

Haha, det blev städning av toaletten men inget Sims och bara lite kollade efter kläder på nätet. Började fixa med mina naglar och ville ha något att titta på samtidigt men som jag inte behövde vara så fokuserad på hela tiden. Så efter många minuter framför filmhyllan blev det New Moon. Kan typ hela filmen utantill, så det var ju perfekt ;D Nej, men tänkte inte kolla hela men blev fast… såklart! Blir väl Eclipse sen för att få upp ångan till onsdagens premiär, Breaking Dawn 😀 

Pinsamt att man är så taggad på en sån här film då man är 20 bast, men va fasen, är fortfarande barn tycker jag 😀

23.25

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

