. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

god kväll

Lämna en kommentar

Utgång med min underbara Elin igår, Hallads var vår destination och kvällen blev lyckad! Idag blev det en tur till stan men det blev inga direkt inköp. Eller, fick en snygg pikétröja till far dag imorgon samt två nagellack på Cubus. Beställde två par glasögon på SmartEyes av typ världens trevligaste butikschef, haha! Kommer om typ 10 arbetsdagar, längtar 😀 Nu hade jag tänkt kika på en massa hemsidor efter trevliga kläder, kanske även under morgondagen :p Får se om jag klickar hem något kul!

Ikväll blir det mys med familjen, får se om vi kan vaska fram en bra film också. Till middag blir det lax med kall sås och pressad potatis, MUMS säger jag bara! 😀

18.16

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

