. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

just nu: konferens

Lämna en kommentar

Jisses vilken dag! Tar den korta versionen… Intervju med ManPower i Malmö klockan nio imorse. Gick super! Sen hem och tog en promenad med Ola. Sen käkade vi god mat (kyckling med pommes!) och blev sjukt slöa sen. Så slöa att vi råkade somna… Vaknade ur min sjukt realistiska dröm av telefonen, fattade ingenting. Det var en jäkla tur att pappa ringde då, för då var det bara 40 min tills vi skulle ta bussen. Bra Therese! Fixade till mig och så för att sedan åka hit.

Just det, gjorde världens tabbe när jag kom hit. Tänkte att jag inte skulle ha möjlighet att hämta ut mina Twilight-biljetter idag, så tänka avboka för att sedan boka igen. Avbokar och ser sen att man bara kan köpa bijetter till föreställningen, inte reservera. Bra där! Herregud, får panik och ringer pappa för att få hans Visa-nummer, haha! Så har köpt dem nu istället, jäkla korkad jag är! 😀 Nu är det dock en annan sak som börjar gå mig på nerverna… Det är livemusik här och såklart är det jävla jazz man spelar, my god! Och det är typ 2 timmar kvar… (Y)

Men, taggar nu inför morgondagen. Har typ inte fixat någonting… Ska fixa en massa med att ladda mobil iPod och kameror och fixa med alla minneskort. Ska även köpa godis (bra du påminde mig Elin!) och någon tidning på vägen hem. Konsum räddar min dag 😀

Ha en bra morgondag, för det tänker jag ha! 🙂

19.19

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

