. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

trött!

Lämna en kommentar

Då var man äntligen hemma efter att ha varit i stan sedan 11.20!! Haha, helt galet… Ola och jag tog samma buss dit för han skulle jobba. Jag däremot tänkte hämta ut biljetter till Twilight Fan Event och de öppnade 14.00. Hade ingen aning om det skulle bli mycket folk eller inte. Det visade sig bli det senare… Haha, gick i stan (plus käkade) till 13.40 då jag ställde mig utanför med typ tre andra. Sen när vi väl kommer in fattar hon i kassan ingenting, asså har verkligen iiingen aning om vad vi pratar om. Vi följer med henne till deras kontor och där hittar hon ett paket (som inte är öppnat) och där i ligger en massa biljetter. Så stört! Men, fick mina två biljetter så det blir att kolla biljetter ikväll med Elin! 😀 Ska ringa henne nu och höra när hon kommer hit. 

Köpte lite grejer i stan också:

Ny klocka, 150:- från Ur & Penn

Köpte detta nagellack (047) samt nr 038, pärlvit

Ah, har köpt hårfärg! Haha, sjukt längesedan 😀 Får se hur det blir 😉

Gick in på Apoteket och såg att de hade gratis hudanalys. Det var man inte sen att säga nej till, så fick en massa information och tips på bra produkter. Ska nog köpa ett startkit och se om det är något för mig.

18.16

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

