. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

söndagsbestyr

Lämna en kommentar

Har haft Elin på besök under fredagskvällen och gårdagen. Alltid lika trevligt 🙂 Har idag fått en del matte gjort vilket känns bra. Gossip Girl-avsnittet från i måndags har jag fortfarande inte sett(!) så det är en given sak att göra idag 😉 Blir kanske något avsnitt av Modelljakten också, får se. Kollade runt bland bilderna på pappas dator och hittade jättemånga jag inte ens visste existerade! :O Jisses, jag har en del att pyssla med asså… Tycker det är himla kul att pyssla med sådant i typ 10 min, sen blir jag så less på det haha! Får kanske ta 10 min per dag då :p Nej, ska ta och träna nu. Körde länge på crosstrainern igår och det var superskönt, så blir samma idag! 😉

Känns som att den här synen inte är alltför långt borta. Fint men det är ju så himla kallt ute! 😀

14.36

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

