. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

natti natti

Lämna en kommentar

Ja, det var väl inte den bästa filmen jag sett kanske… Tycker 6,7 på imdb var lite för mycket.

20111002-234713.jpg
Har sett den här postern huuur många gånger som helst men aldrig sett filmen, på tiden nu då!:D

Men men, sitter och slötittar på Sex and the City-filmen nu men funderar på om jag ska ta och sätta igång en film eller bara ett avsnitt av Spin City, 2 1/2 men eller How I met your mother… Hm, får kanske bli ett avsnitt istället för en film. Hade tänkt gå upp tidigt imorgon nämligen. Matteprov står på schemat! :O Är lite nervös faktiskt, även om jag är hemma och har 4 timmar på mig. Har ju även mattebokeb, lösningar på gamla uppgifter och framför allt, internet! Riktigt så hade man det inte på proven i skolan direkt, inte jag iaf :p Håller tummarna för mig själv 😀 God natt gott folk!

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

