. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

snurriga jag

Lämna en kommentar

Har nu gjort en hel del matte och innan dess blev det världens träning samt en behövlig dusch 😀 Ska se om jag även kan göra morgondagens mattetal då Maja kommer hit efter hon varit hos frisören (kl 14) och sen vid 18.00 kommer farmor och mormor för pappa fyller år. Så känner att jag kanske inte kommer ha sååå mycket tid över för plugg :p 

I onsdags gick jag igenom alla mina olösta meddelande på facebook via MyFace på iPaden. Herregud, fick panik då jag ser ett meddelande från Mathias Zamboni (NRJ) sedan i maj… Var med i en Swedish House Mafia-tävling de hade och blev en av de 10 utvalda som hade möjligheten att få se dem i London. Dock blev jag inte vinnare (fatta hur deprimerad jag blev!) men att om jag skickade min adress till honom skulle jag få en platta som plåster på såren. Haha, och det hade jag ju inte gjort, hade inte ens sett detta meddelande! Så sjukt, men jag slängde iväg ett meddelande och fick tillbaka ett där det stod att jag var sämst på fb! 😀 Men, jag fick faktiskt två skivor, helt galet. Sådär drygt 4 månader senare 😉

Sjukt längesedan man inskaffade en cd-skiva! :O (Gör någon det fortfarande?) Dessa lär jag lägga in på datorn och sen får själva skivorna stå i min samling och samla damm ;D

16.28

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

