. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

tisdag i regniga skåne

Lämna en kommentar

Vad kass man blir på att uppdatera här då man har en iPad, haha! 😀 Men men, har inte hänt alltför mycket idag. Pluggat matte och jobbat, det är typ allt. Eller ja, jobbat och jobbat. Suttit och sett respektabel ut samtidigt som jag räknade matte 😉 Imorgon blir det Nova med mamma, eller jag hoppas det. Beror på om pappas kollega kan köra så vi kan ta bilen 😉 Hoppas hoppas! Isf blir det förmodligen en liten omväg till Barsebäck, en liten kille undrade om det gick. Får la se 😉

23.45

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

