. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

god kväll

Lämna en kommentar

Det blev ett riktigt bra träningspass idag, svettig och trött efteråt.. Det är så det ska vara! 😀 Sen kom Axel hit och det blev ganska bra tycker jag. Sen det av till mormor och jag spelade faktiskt lite Sims, kan ju knappt sluta när man väl börjat :O Är hemma nu och ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det nog utgång med Elin skulle jag tro, var ett tag sedan känns det som(?) God natt folket 🙂

23.54

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

