. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

dessa jävla spindlar!

Lämna en kommentar

Åh, jag kommer tydligen inte undan dessa hemska varelser. Nu när jag gick in på min toalett ser jag något suspekt hänga och dingla från taket. Inte i närheten så stor som den förra veckan, men stor nog för att det skulle börja krypa i kroppen. Inte kul! Har en ny teori om var de kommer från… Har en ventil på min toa som går till pannrummet och precis där utanför höll pappa på att riva vår murgröna. Där hittade han även många stooora spindlar.. känner att det finns en koppling, en dålig sådan. Får se om jag kan somna själv idag, saknar en trygg famn! 🙂

00.51

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

