. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

chillaxa

Lämna en kommentar

Ola är fortfarande här men åker hem ikväll. Kollade på 21 grams igår, himla deprimerande film men ändå ganska bra. Har inte varit alltför aktiva men en liten promenix blev det idag iaf. Dock började det regna en del, men hann till Ica och sen hem innan vi blev alltför blöta. Hämtade ut Olas böcker och min högskoleprovsbok från cdon. Nu jäklar ska jag få bra poäng på högskoleprovet! 😀 Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen dricka varm choklad och efter det blir det bio med mamma i Lund. 🙂
14.25

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

