. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

slappsöndag

2 kommentarer

Då har man varit på bio och spanat in Harry igen. Står fast vid att det är en himla bra film 😀 

Har inte gjort alltför mycket annars. Elin sov över här igår och det var första gången jag sov i min säng sedan spindelincidenten… Gick ju bra. Hoppas det funkar ikväll med! :O Nu vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl filmtittande resten av kvällen antar jag. Ola ska ringa senare så får vi se när vi ska ses i veckan 🙂 

Middagen i fredags, himmelskt! 😀

19.57

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

2 thoughts on “slappsöndag

  1. Den andra filmen är verkligen stört bra 😀 dock är slutet lite fånigt tycker jag.. de kunde ha gjort den bättre iaf 🙂

Kommentera

