. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

23 augusti

2 kommentarer

Igår var det himla fint väder men det höll inte i sig till idag. Ganska behaglig värme men ingen sol 😦 Tänkte att jag skulle hämta ut biljetter till förhandsvisningen av Friends with Benefit idag, men någon med bil har fortfarande inte kommit hem. De öppnar halv sex så det är inte riktigt lönt nu känns det som. Men men, får satsa på Crazy Stuipid Love istället. Dock vill jag gärna till Lidl(!) och köpa godis och även kolla en snabbis på Stadium. Godiset på Lidl smakar likadant (eller är kanske samma?) som Karamellkungen 😀 På Stadium hade jag tänkt kolla på en träningstopp som tydligen ska vara på rea, 99kr. Får väl se vad som händer. Men, ikväll blir det att bubbla i bubbelpoolen (Y) Och även någon film, men vet ej vilken än…

Tre mobilbilder från igår

17.19

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

2 thoughts on “23 augusti

  1. hahahha trodde att bordet (som typ har samnma färg som huden) var Olas ben, ser ut som att han stretar och är helt naken!

Kommentera

