. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

sömniga söndag

Lämna en kommentar

Usch, är på himla kasst humör… Blev det efter min lilla tupplur 😦 Har städat rummet till skön Metallica-musik, men får nog ta en dusch och lugna ner mig lite känner jag. Blir helrenovering med skrubb och bus 😉 Igår installerade jag Google Chrome och än så länge fungerar det hur bra som helst. Det som stör mig lite är att det inte finns lika många motsvarande personas som det finns till Firefox. Men men, ska ge det en chans och får väl se om en vecka vad jag ska ha :p

VS.

19.21

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

