. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

movie

Lämna en kommentar

Igår blev det filmtittande på kvällen, närmare bestämt Duplicity. Jissis, min hjärna gick på högvarv men det hjälpte inte direkt. Fick fråga Ola hur många gånger som helst, kom inte ihåg namn eller platser och glömde en massa heeela tiden! Crazy 😀 Därför blev den väl inte så jättebra, men kan tänka mig om man hade hängt med så var det himla häftig och bra. (Y)

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

