. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

raaage!

Lämna en kommentar

Åh vad man kan bli sur på morgonen, iaf jag! Busschauffören jag hade idag var ett jäkla retard, seriöst. Blir galen på människor som inte kan köra, hur fan han fick sitt körkort har jag ingen aning om. Han hade kuggat idag iaf. Att gasa och sen släppa gasen om och om och om igen… Va fan!? Hur jävla skönt är det att åka med en sådan körning? Nej, fick panik. Tänkte gå fram men nej, ska ta och skriva ett argt mail till Skånetrafiken med tider och allt så verkligen HAN får lite skäll (hoppas jag iaf). Haha, såå.. lite av ilskan är ute! Later 😉

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

