. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

hurtig & ny bok

Lämna en kommentar

Det blev en ganska lång runda med inlines innan, närmare 14 km 😀 Riktigt stolt, haha! Ola tvingade i princip ut mig, men det var riktigt härligt faktiskt. Sedan blev det middag och nu är det snart dags för film. Vi ska se Skönheten och Odjuret 😀 Haha, Ola och hans polare sjöng Gaston-låten på Roskilde och han fick den på hjärnan tydligen. Vi började kolla texten och ja, nu ska helt enkelt kolla på denna eminenta film :p Sing-a-long!

Läste ut ”Ljudet av ditt hjärta” i går(?) så kände att det var dags för en ny bok. Var lite kluven men det får bli ”Dear John” den här gången. Kan ju inte läsa en Twilight-bok igen… Köpte boken redan förra sommaren men har inte blivit av att jag läst den, så nu jäklar! Har inte sett filmen och hoppas det är bra. Den har ju inte fått alltför bra har jag hört, så har väl inte jättehöga förväntningar 🙂

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

