. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

mr tortilla head

Lämna en kommentar

Hoppas verkligen inte att internet ska vara så här segt hädanefter… Det verkar vara i en svacka eller något. Nej, nu struntar vi i det och hoppas det är helt löst tills ikväll, typ. Elin är här och har varit det sedan igår. Hela dagen idag har vi inte gjort något vettigt, det har varit så sjukt kvavt och molnigt. Hoppas på soligare väder framöver! 🙂 Igår gick vi en runda i det varma vädret efter vi käkat tacos, gott som vanligt! Sedan blev det jordgubbar och Toy Story 3. Så sjuuukt rolig på sina ställen! Min favorit var ju helt klart mr. Tortilla Head, haha höll på att skratta ihjäl mig 😀

 

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

