. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

snart lunch…

Lämna en kommentar

,,,magen kurrar! Sa att jag ville ha den tidiga lunchen vid tolv, skulle väl svimma annars :p Sitter i receptionen nu och tittar ut på det fina vädret, hur soligt som helst. Mindre kul att vara inomhus 😦 Men men, hoppas på finfint väder nästa vecka för då börjar mina tre lediga veckor, haha! Säger hon som hittills varit ledig typ hela året ;D Nej, nu får jag ta och jobba igen 😉

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

