. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

movies

Lämna en kommentar

Liiite illa att den inte har premiär förrän 18 november… men den som väntar på något gott :p (Klicka på bilden för att komma till trailern)

 Den här filmen kommer dock ut på bio om nästan precis en månad. Längtar hemskt mycket då jag ska se den med min underbara Emma. Det blir förhoppningsvis som när vi såg Flammande Bärgaren tillsammans, skratt på hel fel ställen och Emmas panikskratt då det filmades under vatten, haha 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

