. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

solsken & fredagsmys

Lämna en kommentar

Guuud vad varmt och skönt det har varit hela dagen! Började med frukost på sängen och ett avsnitt 2 1/2 men 😉 Sedan tog jag en dusch och började packa ihop lite nödvändiga saker att ta med till Barsebäck. Har varit här typ hela dagen och bara chillat i solen, hur gött som helst 😀 Tog med min nya, något smidigare, dator hit och det känns riktigt härligt att ha internet på den. Varenda gång jag använt den innan har det varit för att spela Mahjong Titans, det medföljande spelet på dator, haha! Ganska beroendeframkallande om man inte har internet :p Men men, ikväll blir det antingen filmtittande (Rango eller Limitless) eller tv-tittande samt datorspelande. Har inte riktigt bestämt oss än.. 

 

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

