. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

pirates

Lämna en kommentar

Kollade ju på Pirates i onsdags med miss Hertzberg efter jobbet. Mötte upp henne på Donkan och käkade min middag där med typ ett helt dagis, herregud… Fy fasen vad jobbiga kids! Jag skojjar inte när jag säger att det var 20 (minst!) stycken i 13-årsåldern som satt (på borden, stolar, golv) och höll ett jäkla liv :O En gång blev det way to much och jag gav dem en mördarblick. Efter det blev de något lugnare. När blev alla små ungar så jäkla högljudda och kaxiga? Bättre var det på min tid 😉 Men men, sen blev det inhandlande av godis och biotittande! Det blev i 3D och jag tycker nog att det var lite bättre än andra filmer i 3D jag sett, men bara lite. Tycker inte det är tillräckligt bra än, men måste erkänna att när det var dimma och regn i filmen gav det en riktigt cool effekt. Men det var ju också typ det enda, haha. När ett svärd pekar mot en känns det väldigt konstgjort, det är liksom bara gjort för 3D:n och det tycker vi inte om :p Men filmen i sig var faktiskt himla bra, hade inte alltför höga förväntningar. I och med att det är fjärde filmen i serien har man ju inga större förväntningar men den var verkligen sevärd. Man saknade inte alls miss Elisabeth eller Mr Turner, faktiskt. Bra val att inte ta med de karaktärerna. Penélope Cruz är också riktigt bra liksom vår allas Jack Sparrow, ofc 😉

Vet inte om jag är något sen, men hörde den här låten för första gången igår. Haha, I like! (Y) 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

