. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

bikini och saade

Lämna en kommentar

Dålig uppdatering, I know… Men men, igår blev det en tripp till Nova med mamma och Elin. Var på jakt efter en bikini men hittade inte den jag ville ha i rätt storlek. Däremot fick jag tag på den idag då jag var en snabbis i stan. Eller fick tag på två stycken egentligen, bara 178:- totalt 😀

Sitter riktigt fint men de där blåa stenarna ska bort snabbt som tusan 😉

Gårdagen/kvällen spenderades med Elin och vi bara tog det lugnt. Spanade in Lady Gagas konsert på Madison Square Garden sent på kvällen, riktigt coolt! Idag blev det som sagt en liten tripp till stan innan jag blev hämtad på stationen och det bar av mot Barsebäck. Har precis käkat nu och är proppmätt :O Dock har jag fått lägga mina ljusa jeans i tvätten då en viss (inte vis!) man på något korkat sätt spillde tomatsaft över mina brallor. Najs…NAT! 😦 Hoppas bara de hinner torka till imorgon..

Ikväll då, vad händer? Inte mycket för mig, blir väl en del tittande på Eurovision antar jag. Är kul och kolla på även om typ alla bidrag är sjukt kassa 😉 Hoppas bara att Saade inte kommer alltför långt ner på listan, heja heja! 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

